Sätter igång månadensbild!

Jag tänkte starta inlägget med att berätta kort om dagen. Idag gick jag andra dagen i skolan. Vi gjorde ingenting speciellt. Imorgon åker jag till SPANIEN!!!!! Snart ska jag till affären, baka lite brownies och sedan packa resväskan. Nu till tävlingen. Eftersom jag inte har bloggat sen två eller tre månader sen har månadensbild och andra tävlingar inte funnits. Men så är det inte längre. Härmed startar jag tävlingarna igen. Så kom igen och anmäl er!!! Som vanligt lägger jag den bilden ni skickar in vid menyn där det står "Månadens bild" Lätt som en plätt!
2012-08-23 @ 15:13:12 Tips Permalink


Kommentarer
Postat av: Matilda&Agnes

Hej! Anmäl dig gärna till våran "veckans blogg" Vi lottar ut en två bloggar nästa vecka! Vinnarna får en länkning på bloggen :) Gå in på detta: http://hhoppryttarnaa.blogg.se/2012/september/veckans-blogg-igen.html#comment för att läsa mer och anmälla dig!

2012-09-07 @ 20:50:22
URL: http://hhoppryttarnaa.blogg.se



NAME:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

MY COMMENT:

Trackback
RSS 2.0