Kort om dagen+tips

Hejsan svejsan! Tänkte berätta lite kort om dagen.
Det började med att jag som vanligt vaknade. Jag gick upp kvart i sju eftersom jag skulle ha idrottsdag. Sen cyklade jag iväg med min tvillingsyster dit vi skulle. Det var verkligen soligt där och vi var där hela dagen. Nu sitter jag här och bloggar. Ja... det var ju kanske inte särskilt roligt att veta, men ett tips kanske.
Jag vill tipsa om min andra systers blogg. Hon skriver mycket om sina dagar, fotar och har många bilder att bjuda på och jag vill bara säga att hon har en JÄTTEBRA blogg!! Jag tycker att ni BORDE kika in där... och om ni vill kolla in på min tvillingsysters blogg, klicka här. Hon är inte riktigt klar med bloggen men ni kan ändå titta in.
Image_large
Äntligen börjar solen komma fram!!

2012-05-23 @ 14:24:23 Vardag Permalink


Kommentarer



NAME:
Kom ihåg mig?

E-POST: (publiceras ej)

BLOGG/HEMSIDA:

MY COMMENT:

Trackback
RSS 2.0